Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn haakpatroon?
De haakpatronen worden na betaling automatisch verstuurd. Je ontvangt een e-mailbericht met de download link. Hier klik je op en het haakpatroon opent vanzelf (PDF-bestand).
Ik heb een haakpatroon besteld en betaald, maar ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?
Haakpatronen worden automatisch naar het e-mailadres gestuurd wat tijdens het bestelproces is ingevuld. Het is dus belangrijk dat het e-mailadres juist is ingevuld. Controleer dit goed! Het kan ook zijn dat de e-mail in de spambox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen.
Ik heb een verkeerd haakpatroon gekocht, mag ik deze omruilen?
Gekochte haakpatronen worden na betaling automatisch verzonden naar het opgegeven
e-mailadres. Aangezien het haakpatroon meteen ontvangen wordt, kunnen haakpatronen na betaling niet meer omgeruild worden.
Mag ik mijn gehaakte knuffeltjes verkopen?
De knuffels die zijn gemaakt naar aanleiding van de haakpatronen van Kroeliez Design mogen (in kleine oplagen niet groter dan 10 exemplaren) verkocht worden onder de voorwaarde dat de volgende tekst genoemd wordt bij de verkoop van de knuffel(s):
"Deze knuffel is gemaakt naar een ontwerp en patroon van Kroeliez Design ~ Ebrine Hoevers (www.kroeliezdesign.nl)"